mandag 30. mars 2009

Utfordring # 13 2009 Art Pieces

Då rakk eg så vidt å verta med på den 13 utfordringa! Veldig bra tema denne gongen også. Eg har rifta kantane litt på mønsterarket, og brukt grøn stempelpute på kantane. Eg har brukt same stempelpute til å stempla swirlen, og sidan brukt grøn glitterlim oppå. Øverst til høgre har eg embossa ein swirl som var i mønsterpapiret. Eit band kom med på denne ATC-en også, og nokre grøne blings, og ein grøn halvperle oppe i venstre hjørne.

Sjå http://artpieceschallenges.blogspot.com

2 kommentarer:

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Så stilig! Gjennomført grønt, det var fint.

Takk for at du deltar! :-D

Klem, Lise

Fredhøy - Gro sa...

Ja, enig med Lise, den var stilig!

Takk for at du deltar!


Klem, Gro

Julekort nr. 1 i 2009

Julekort nr. 1 i 2009
Her er eit av julekorta eg laga i fjor. Eg har embossa den kvite kanten rundt kortet.

Award

Award
Fekk denne skjønne awarden frå Gro! Tusen takk!

Tyggiskort

Tyggiskort

Bursdagskort - stor melkesjokolade

Bursdagskort - stor melkesjokolade
Baksida på bursdagskortet