mandag 2. mars 2009

Utfordring # 9 2009 Art Pieces

Dette er min ønskevinterferie! Ein strandsol på ein solrik og varm strand. Og seine late dagar... Det bakerste arket har eg sverta med stempelpute langs kantane. Det mørkeste brune arket er baksida av det andre. Endeleg fekk eg brukt eit av stempla som eg er redd kan verta eit favorittstempel... Strandstolen er klipt ut av eit mønsterark som var fylt av slike stoler i ulike fargar. Eg har lakka strandstolen på det andre arket og gått over heile ATC-en med lakk. Deretter limt på pynten. Enkelt og raskt gjort. Bildet vart litt lite, men det ville ikkje annleis i kveld. Då vart det for mykje blitz eller for mykje forstyrringar, så det får gå. Likte godt tema for denne utfordringa, og måtte berre finne på noko så eg vart med denne gongen!



Ingen kommentarer:

Julekort nr. 1 i 2009

Julekort nr. 1 i 2009
Her er eit av julekorta eg laga i fjor. Eg har embossa den kvite kanten rundt kortet.

Award

Award
Fekk denne skjønne awarden frå Gro! Tusen takk!

Tyggiskort

Tyggiskort

Bursdagskort - stor melkesjokolade

Bursdagskort - stor melkesjokolade
Baksida på bursdagskortet